کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

پدر یعنی عشق

1393/2/23 15:35
نویسنده : ازاده
833 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به پدر مهربانمبوس

پشتم به تو گرم بود.نمیدانم اگر تو نبودی زیبانم چطور میچرخید صدایت نزنم!

راستش را بخواهی گاهی حتی وقتی باتو کاری ندارم برای دل خودم صدایت میزنم بابا

انقدر با دستهایت انس گرفته ام که گاهی دلم لک میزند دستانم را بگیری.

هر بار دستانم را میگیری خیالم راحت میشود میدانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی گم نمیشوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمیکنی....

 تقدیم به همسر فداکارممحبت

همسر عزیزم

نمیدانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمیدانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

 روزت مرد مبارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد