کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

در استانه 7ماهگی

1393/2/19 15:11
نویسنده : ازاده
159 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربونم هفته دیگه 7ماه از عمر گران بهات میگذره ومن و شما بیشتر از بیش به هم انس میگیریممحبتو نمیتونیم دقیقه ایی بی هم تحمل کنیم تو شدی جزیی از وجود من و من از این بابت روزی خدا رو هزاران بار شکر میکنم که یه همچین فرشته ایی و در دامان من گذاشت پیشه خودم فکر میکنم که چه کار خوبی پیشه خدا انجام دادم که خدا تو رو به من دادبوس

پسرکم در این روزا دیگه غلطیدنت کامل شده و خودت میتونی دو سه دور پشت سر هم غلط بزنینی و دیگه نیازی به کمک من نداری تا شمارو به پشت برگردونمخندونکوقتی هم غلط میزنی میتونی یذره بیای جلو البته بیشتر دور خودت میچرخی و وقتی روی زمین میذارمت شروع میکنی به جنب و جوش و کلی از این ور به اونور میری و داری از کنترل خارج میشه و من و بابایی باید چهار چشمی مراقب جنابعلی باشیمراضیتازگیا دوست داری به روی شکم بخوابی که من عاشق این جور خوابیدنت هستم نمیدونی چقدر معصوم میشی وقتی سرت و روی زمین میزاری و میخوابیمتنظریه کاره دیگه ای که یاد گرفتی دست زدنه الهی من قربون پسر همه چیز فهمم بشم که وقتی میگیم دست دسی شروع میکنی دست زدنمحبتبوس

تا الان یه دندونت درومده و اون یکی هم داره جیک میزنی که به امید خدا روز26اردیبهشت یعنی یک هفته دیگه که مصادف با هفت ماهگیتم میشه میخوام واست جشن دندونی بگیرم تمام کاراشم تقریبا انجام دادم و حدود 23نفر مهمون داریم که البته یه جشن خانمانه گرفتمچشمکمرداروم انشاالله واسه تولد 1سالگیت دعوت میکنیمراضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد