کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

جشن دندونی

1393/2/29 1:21
نویسنده : ازاده
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرینتر از عسلمبوسقربون اون دو تا دندونای خوشگلت برم عزیزممحبت

کسرا جونم روزه جمعه واست جشن دندونی گرفتم که خاله الی خیلی زحمت کشید واست و تو تزیینات و تهیه سالاد سنگه تمام گذاشتمحبتومادر بزرگم واست اش دندون درست کرد.ائن روز حدود 20نفر مهمون داشتیم که خیلی خوش گذشت راضیپسر مهربونم تازگیا خیلی به من وابسته شدی و حسود...وقتی بغل کسه دیگه ایی هستی تا منو ببینی سریع میخوای بیای بغلم یا خدا نکنه که من یه بچه ی دیگه ایی رو بغل کنم انقدر گریه میکنی که نگوگریهکه من شمارو بغل بگیرم نمونه اشم روزه جشنت وقتی من اریا پسر دختر عمه فیروزه رو بغل کردم شروع به گریه کردی ..اصلا میانت با بچه ها ی کوچیک خوب نیست تا اونا رو میبینی شروع به اخم میکنی و حواست هست یه موقع من و خاله الی و عمه زهرا نریم طرفه اون بچهشاکی

گیفت مهمونا

اینم از خاله ادیت شدهخندونک

کادوی عمه فرشته

کادوی عمو غلام

کادوی خاله الی

کادوی عمه زهرا(عم گجی)

کادوی مستانه جون

کادوی منا جون

کادوی عمه جمیله

بقیه هم زحمت کشیدن پول دادن که جمعا260000تومان شد دست همگی درد نکنهمحبت

پسندها (1)

نظرات (3)

سحر کیانی
29 اردیبهشت 93 2:44
جای من خالی چه جشن زیبایی
ازاده
پاسخ
اره والا جات خیلی خالی بودمرسی عزیزنم
نیلوفر(مامان پرهام )
30 اردیبهشت 93 12:59
کسری جونی دندونیت مبارکه خاله ایشالا مابقی مرواردیهای قشنگو راحتر در بیاری عزیزم....به به چه آشی ....
ازاده
پاسخ
مرسی خاله جونم
مریم
16 خرداد 93 15:56
مبارکت باشه عزیزم . کسری خوشگلمممممممممممم . بووووووووووس . عاشقتم من خوش تیپ پسر
ازاده
پاسخ
مرسی خاله مریم جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد