کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان

chek up شش ماهگی

1393/1/21 16:20
نویسنده : ازاده
126 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا جونم دبروز با بابایی رفتیم واسه چکاب 6 ماهگیت خدا رو شکر اقای دکتر خیلی ازت راضی بود وگفت همه چیزت عالی لبخندولی مامانی یادش رفت از اقای دکتر در مورد لثه هات و نشستنت بپرسهناراحتحالا قراره توی این هفته پیشه دکتر بابایی ببرمت و دیگه تا اخر پیشه ایشون ببری البته امیدوارم هیچ موقع پات به مطب دکتر باز نشه عزیزم

اقای دکتر گفت که از هفته دیگه از لعاب برنج شروع کنم بهت بدم تا یک هفته و هفته بعد فرنی و هفته سوم حریره بادام و هفته چهارم سوپ بخوری عزیزمخوشمزه

راستی دیروز صندلی غذا و صندلی ماشینم برات نگاه کردیم تا انشاالله بریم واست بخریم عزیزم از صندلی غذا مارک گود بیبی خوشم اومد حالا ببینیم کدومش و واست بخریمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shima mamane kazhal
23 فروردین 93 1:42
سلام عشقم خوبی؟به سلامتی عزییییییییزمگلم من گود بیبی رو گرفتم امروز واسه بار اول لمتحان کردم عالی بود.3 حالت خوابیده و نشسته داره و بالا و پایین میره.من راحت روی مبل میشینم و به کژال غذا میدم... صندلی ماشینم که تحقیقات من به این نتیجه رسید که مکسی کوزی بهترینه
ازاده
پاسخ
مرسی شیما جونم اره منم گودبیبی و دیدم خیلی خوشم اومد به احتمال زیاد اونو بخرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد