کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان

انتظار مامان

1392/7/22 22:50
نویسنده : ازاده
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم همه کسم چقدر دلم برات تنگ شده بود این چند روزه که اینجا نیامدم برات درد ودل کنم 

پسرم همش4روزه دیگه مونده تا تو بیای تو بغلم هر روز دارم لحظه شماری میکنم واسه اون روز...خانم دکتر برای 27مهر بهم وقت سزارین داده که با  بابایی روزه جمعه میریم واسه بیمارستان واسه کارهای پذیرش که انشاالله روز شنبه سزارین کنم وشما بیای بغل مامان...

عزیزم میخوام یه اعتراف هم بکنم هر روز که به تاریخ دنیا امدنت نزدیک میشم یه حسه خاصی دارم که تلفیقی از ترس و هیجانه...از این میترسم که مامانه خوبی نباشم یا نتونم از عهده اش بربیام البته مامانی از عملم خیلی میترسم حالا خوبه پیشه خودت بگی چه مامان ترسویی دارم ولی باور کن دسته خودم نیست ولی سعی میکنم برای گل پسرم تحمل کنم وتمام اینا فدای یه تار موت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد