کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

درود ودل مامان

1392/7/9 21:39
نویسنده : ازاده
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی مامان الان که دارم باهات حرف میزنم شما تو دله مامان خوابیدی

گله مامان امروز رفتم سونوگرافی که چکابه اخر شم وبدونم وزن شما چقدره ولی باز متاسفانه نفمیدم وزنت چقدره فدای یه تارموت درعوض خانم دکتر گفت اوضاعت عالی عزیزم راستی شما الان36/2روزتونه 16روزه دیگه میای بغل مامان..عزیزم هر روز لحظه شماری میکنم واسه اون روز

ممکنه شما 24مهر دنیا بیای که معادل عیده قربانه که جنابعالی حاجی میشی ولی مامانی شک داره که اون روز زایمان کنم میترسم بیمارستان اون روز شلوغ باشه پرسنل خیلی خوب بهمون نرسن

راستی مامانی دو روز پیش که رفتم دکتر ،خانم دکتر من و معاینه کرد وگفت نمیتونم تورو طبیعی بیارم چون لگنم تنگه مجبورم سزارین کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
17 مهر 92 1:39
ای جوووووووووووووووون دلممم
شیما
17 مهر 92 7:53
واای نه آزاده جونم اصلا خوب نیست تو عید به دنیا بیاد...بیمارستان مطمئنن افتضاااح شلوغه...


نه شیما جون افتاد واسه شنبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد