کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

بد قلقی

1393/5/24 16:06
نویسنده : ازاده
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان سلام عشقم

کسرای مامان امدم از این روزات بنویسم که حدوده دوهفته ایی هست که بدجور داری بدقلقی میکنی و هیچی نمیخوری  و خودم احساس میکنم وزنت زیاد نشده همش دوست داری شیر بخوری وروتو از غذا برمیگردونی نمیدونم پسرک خوش اشتهام یهو چی شده که از غذا بیزار شده مامانی خیلی دارم غصه میخورم میترسم ضعیف بشی همه کسم.موقع هایی که میریم خونه پدر جونینا مادر جون و خاله الی مدام شما رو سرگرم میکنم تا شاید دهنتو باز کنی و من یه لقمه داخل دهنت بزارم تازه اگه بخوریش بعضی موقع ها تفش میکنی.دوروز پیش بردمت پیشه دکتر که اقای دکتر گفت یه امره طبیعی شاید بخوای دوباره دندون دربیاری ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
7 شهریور 93 18:27
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
ازاده
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد