کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

5ماهگی

1393/1/3 14:14
نویسنده : ازاده
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام زندگیم

وقتی دارم این پست و برات مینویسم تو کنارم معصومانه خوابیدیخوابپسر خوشگلمامروز 5ماهه شدی و من اصلا باورم نمیشه که 5ماهه تو پیشمونی و خانه مون و روشن کردی و یه امیدی تو دل من و بابایی روشن کردیقلبپسر مهربونم واقعا توی این 5ماه به هیچ وجه من و اذیت نکردی و همیشه پسر ارومی بودیماچ

کسرای مامان 3روزه دیگه عیده و تو اولین عیدتو تجربه میکنی امیدوارم ساله خوبی و باهم پشت سر بزاریم وهیچ موقع 3تاییمون و کسایی که دوستشون داریم ناراحت نباشن

امروز قراره بریم ایوان و تا 2فروردین اونجا بمونیم چون یکم عروسی عمو غلامه...من خیلی دوست داشتم امسال عیدخونه خودمون باشیم و یه جشن 3نفره بگیریم ولی نشدناراحت

حالا بیام یه خورده از پیشرفتات بهت بگم اول از همه احساس میکنم لثه هات داره سفید میشن و میخواد دوتا مروارید کوچولو بیاد بیرونخیال باطلدوم اینکه چند روزی هست که خوب شیر نمیخوری و من باید سرپا به شما شیر بدم که احتمال میدم اینها همش ماله دندون دراوردن باشه و سوم اینکه پسر گلم امروز شست پاشو گذاشت تو دهنش وشروع کرد به مک زدن تشویق

 

کسرا جونم ممکنه این پست اخرین پسته سال92باشه سالی که خدا ارزومو براورده کرد و تو فرشته نازو تو دامنم گذاشتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد