کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان

جمع سه نفره ما

1392/11/16 0:46
نویسنده : ازاده
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم

کسرا جونم اومدم برات از این روزا بنویسم که از وقتی که وارد جمع دونفره من و بابایی شدی زندیگیمون تغییر کرده خیلی شادتر شدیم اخه نمیدونی حرکاتت چقدر شیرینی وچقدر واسه من و بابایی دلبری میکنی و خودت و شیرین میکنی بیشتر موقع ها من و بابایی داریم به حرکاتت میخندیم و تو هم از خنده ی ما ما شروع میکنی با صدای بلند خندیدن و بعد ماهم دوباره با خنده تو خندمون میگیره خلاصه کارمون شده سه تایی باهم میخندیم قربونت برم

وقتی توی خونه ی خودمون هستیم مدام سرو صدا میکنی و دستو پا میندازی ولی وقتی مهمان داریم یا مهمانی میریم  غریبی میکنی و ساکتی دیگه من و بابایی کامل تشخیص میدی و مدام بهمون زل میزنی و ما وقتی بهت لبخند میزنیم تو سریع جوابمون و بالبخند میدی اخ قربون پسر مهربونم بشم من

راستی مامان چند روزه که روزا خوب شیر نمیخوری بعضی موقع ها بوده 4ساعت نخوردی ولی در عوض شیبا جبران میکنی میشه ازت خواهش کنم که برعکس شی اگه اینطوری بشه خیلی عالی میشه.

راستی تازگیا هرچی بیاد دستت سریع میبری سمت دهنت و میخوای بخوریشون دستا و بلوزات و که خیلی خوب میخوری تازگیا پتوتم بهش اضافه شده با سر شان من و بابایی.

کسرا جونم وقتی انگشت های کوچولوتو میگیرم خیلی با دقت به دستام خیره میشی 

دیگه منم برم بخوابم گلم بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای محمد امین
16 بهمن 92 3:59
دیروز آینده امروز بوده،چقدر نَزدیک!! سلام طبق آمارهادر حدود95% مردم ما(ایرانیان) در مورد بیمه های زندگی اطلاعی ندارن!!!البته امید وارم شما والدین گرامی جزء5% باشید. وظیفه حکم میکنه که من اطلاعاتی خدمتون عرض کنم،امید وارم گامی هرچند کوچک در راه آگاهی رسانی به دوستانم بردارم تا ایشان بتوانند بهتر برای فردای فرزندان خود تصمیم بگیرند. بزرگی می گوید:آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران بپسند امید است اینگونه باشیم!! بابای محمد امین مشاور بیمه09191276206 www.Vau.ir
شیما
21 بهمن 92 19:42
جووووووووووووووووووونم عزیزمهمیشه خوشبخت و شاد باشین /ازاده جونم
ازاده
پاسخ
مرسی شیما گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد