کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان

شب اخر

1392/9/8 10:46
نویسنده : ازاده
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند وعسل مامان خوبی پسرم

امشب شبه اخریه که تو دله مامانی ،9ماهه تمام فقط ماله خودم بودی هیچکس نمیتونست احساست کنه جز من ولی از فردا میخوان تو رو از من جدا کنن ....دلمتنگ میشه واسه لگدهایی که به مامان میزدی وخودتو لوس میکردی واسم وقتی که دوتایی باهم تنها بودیم حسابی مامانو از تنهایی درمیاوردی وقتی که خانه شلوغ میشد ساکت میشدی حتی برای بابایی فکر کنم از شلوغی میترسیدی یا خودتو برای دیگران لوس میکردی قربون قدوبالات برم که فقط برای مامانی تکون میخوردی

حالا قراره از فردا همدیگرو ببینیم ثانیه ثانیه لحظه شماری میکنم واسه دیدنت میدونم توهم دوست داری مامانتو ببینی عزیزم

کسری جونم امروز با بابایی وخاله الی رفتیم بیمارستان واسه کارهای پذیرش که خانم دکتر نوار قلب شمارو گرفت واسه نیم ساعت صدای قلب کوچولوتو که تند تند میزد گوش دادم ولذت بردم  حالا قراره با بابایی ومادرجون  ساعت8صبح بریم بیمارستان

وای پسرم باورم نمیشه که لحظه دیدار نزدیکه میبوسمت هزارتاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
6 دی 92 20:27
جیگر این مامانی ناز!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد