کسریکسری، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان

اولین کلمه

1393/6/20 1:33
نویسنده : ازاده
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گله مامان

کسرا جونم نمیدونی هر روز که میگذره من چقدر از داشتن تو لذت میبرم وسرتاپا ذوق میشوم برای کارایی که هر روز چیزه جدیدتری یاد میگیری یا تو کاره قبلی خبره تر میشه..تا رو زمین هستی سریع میری دست به جایی میگیری و بلند میشی و شروع میکنی به کمک اون وسیله قدم زدن بعد متوسل به من و بابایی میشی که بیایم دستت و بگیریم و تو راه بری تازگیا با یک دست ،دسته من و بابایی و میگیری و راه میری..عاشق این هستی که من و بابایی باهم دستت و بگیریم و شما راه برین 

کسرای مامان بالاخره امروز (19/6/92)بعد از تمرینای فراوان کلمه بابا رو گفتی که نمیدونی من و بابایی چقدر ذوق کردیم 

راستی چند روز پیش به اتفاق خونه پدر جونینا و لیلا رفتیم همدان که حیلی خوش گذشت بعدا میام عکساشو واست میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر کیانی
20 شهریور 93 19:20
وای خدا نگاش کن ماشاالله چه بزرگ شده خیلی وقت بود وبلاگتو ندیده بودم بسکه دیر به دیر آپ میکردی ولی الان کلی پست جدید گذاشتی خیلی با نمک شده . قلدریشم بخودت برده
ازاده
پاسخ
مرسی سحر جان که به ما سرمیزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد